Nog maar één week! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hannah en Inge en Timothy Geneestianen - WaarBenJij.nu Nog maar één week! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hannah en Inge en Timothy Geneestianen - WaarBenJij.nu

Nog maar één week!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Hannah en Inge en Timothy

13 Maart 2017 | Nederland, Groningen

Over 1 week gaan we naar Gambia. We plannen dit al meer dan een half jaar, dus nu dat het nog maar 1 week duurt voelt het vreemd dichtbij. Deze week zal immers ook zo voorbij vliegen..

De voorbereidingen van ons plan zijn al getroffen, nu zijn het nog voornamelijk de kleine dingen die geregeld moeten worden. We moeten alle reis documenten op orde hebben, we moeten het materiaal voor de toneelstuk afmaken, kleine cadeautjes inkopen, etc.

Verder moeten we ons laatste beetje moed bij elkaar schrapen om deze spannende stap te zetten en te zorgen dat we fatsoenlijk slapen. Oh, en de tickets nog uitprinten, natuurlijk!

Almost there, just a tiny bit left!

• 20 Maart 2017 - 09:29

Annette Kunst:

Wacht in spanning op jullie updates!

Hannah en Inge en Timothy

Wij zijn Hannah Romeijn, Inge Vos en Timothy Mulder, derdejaars geneeskundestudenten in Groningen, lid van de C.S.V. Ichthus in Groningen en vrienden. In ons derde jaar van Geneeskunde moeten wij een project en scriptie maken. Aangezien we allemaal interesse hebben in Afrika - Inge woonde er 6 jaar, zij en Timothy hebben allebei oog op een carrière als tropenarts, en ook Hannah vindt het interessant, vonden we dit een goede kans om ervaring op te gaan doen in Afrika. We vliegen op 20 maart naar Gambia! Volg onze reis, we hopen wekelijkse updates te geven - als het internet meewerkt.

Actief sinds 28 Feb. 2017