Heel hard huilen en toeristisch genieten - Reisverslag uit Sibanor, Gambia van Hannah en Inge en Timothy Geneestianen - WaarBenJij.nu Heel hard huilen en toeristisch genieten - Reisverslag uit Sibanor, Gambia van Hannah en Inge en Timothy Geneestianen - WaarBenJij.nu

Heel hard huilen en toeristisch genieten

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah en Inge en Timothy

21 April 2017 | Gambia, Sibanor

Daaaar sta je dan, de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeeerrrrrr.... :(

Vanmorgen was het dan toch echt tijd om uit Sibanor te vertrekken. Ons vertrek werd enigszins vertraagd door een taxi die niet op kwam dagen, maar uiteindelijk moesten we er toch echt aan geloven: afscheid nemen van een heleboel leuke mensen in het mooie Sibanor... Tijd voor heel hard huilen, voor ons en voor hen. Tijdens de terugreis was het dan ook wat stil. Gelukkig is Katie gezellig met ons meegekomen, dus we hebben nog niet afscheid hoeven nemen van iedereen.

Eenmaal aangekomen bij Pipelines (oftewel, headquarters) hebben we maar eens bedacht wat voor toeristische dingen we allemaal gaan doen en 1 daarvan maar direct tot uitvoering gebracht: we zijn gaan eten bij een restaurant dat uitkijkt over een krokodillenvijver. Het was er erg mooi, de krokodillen waren erg dichtbij, en er waren ook wat gezellige aapjes die we hebben kunnen voeren :) In de komende dagen gaan we nog veel meer heerlijk de toerist uithangen :)

We'll be seeing you soon again!

• 22 April 2017 - 08:28

Laura Vos:

Gezellige dagen!

• 22 April 2017 - 11:23

Oma & Opa Kunst:

Lieve Inge e.a.,

Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben (gehad)! Hier in Nederland verlangen weer veel mensen naar jullie terugkomst! Van harte een goede reis teruggewenst en hopelijk tot spoedig terugziens!

Liefs van oma & opa Kunst

Hannah en Inge en Timothy

Wij zijn Hannah Romeijn, Inge Vos en Timothy Mulder, derdejaars geneeskundestudenten in Groningen, lid van de C.S.V. Ichthus in Groningen en vrienden. In ons derde jaar van Geneeskunde moeten wij een project en scriptie maken. Aangezien we allemaal interesse hebben in Afrika - Inge woonde er 6 jaar, zij en Timothy hebben allebei oog op een carrière als tropenarts, en ook Hannah vindt het interessant, vonden we dit een goede kans om ervaring op te gaan doen in Afrika. We vliegen op 20 maart naar Gambia! Volg onze reis, we hopen wekelijkse updates te geven - als het internet meewerkt.

Actief sinds 28 Feb. 2017